-

God Morgon

Usch trött som satan när jag vakna idag.
Drömde en läskig dröm. Vi var några brudar som skulle på typ någonsak.
Sen blev några tjej psyk och skulle mörda resten. Typ vi fick välja på piller, en spruta i nacken, yxa osv.
Sen fortsatte den. O vi skulle gömma oss.
Tillslut var de bara jag o jossie kvar. Så vi gömde oss hos mina föräldrar. Dom bodde fortfarande i lambo.
Men de sista psyket kom in o dödade min pappa. Sen kom hon upp på mitt rum, o sa att vi hade ett val. Vi kunde
stanna och bli dödade eller hoppa ner från fönstret så kunde vi gömma oss, sen bli dödade. Vi valde alternativ 2.
Så gick vi iväg sen vaknade jag =O.

Nu ska jag förbereda mig för nationella med en god frukost.
kraam

♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback