-

Snön borta!

Känner mig lite bättre nu, har bara sovit och gluttat tv än sålänge.
Har pluggat lite, men väntar på att emma ska komma hem så jag kan diskutera lite me henne.
Kanske blir enklare då =) .
Har bara detta arbete och ett extra arbete kvar i svenska, om hon inte kommer på mer =P.

När jag vaknade upp för 3e gången idag och sedan tittade ut va snön borta ju =(.
Hå nu ser de ut som vår precis när snön smält.
GE MIG LITE SNÖ PÅ VINTERN!



Annars för skojj jag gjort, hade lite roande med att försöka ta kort på min katt
men min otroligt bra mobilkamera som knappt funkar.
   

Men nu ska jag diska lite tror jag, även fast man är sjuk måste man göra sånna saker!
Kraam

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Jilina

Hejsan!



Vill du vara med och ha chansen att bli utvald till veckans bloggare hos mig? kika då in på denna länk: http://isaba.blogg.se/2008/november/vinnare-veckans-bloggare-v48.html





Vad trist snön är borta.

Här täcker den hela marken iaf. Så har ganska mkt snö med andra ord.

2008-11-26 @ 17:02:44
URL: http://isaba.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback