-

Imorgon

Imorgon är det fredag, fortfarande inget bestämt.
Men vi kommer få reda på våra APU platser, det är knappt så att jag vågar gå dit alltså.
Är livrädd att hamna någon stans jag inte vill och slösa bort 16 veckor av mitt liv (A)

Efter det har vi ingen svenska, men har fått uppgifter vi ska göra, så kanske gör dom då =).
Sen har vi näthandel, blir och fortsätta med sin hemsida.
Lunch - lasagnet. Efter det har vi iv-val - engelska B, suck. Får nog reda på provet då!

Det är bara 18 dagar tills jag fyller med eller 17 beror på hur man räknar =D 18 år stor flicka =)

Gjort mer idag, hm ja Adam o Rasmus kom förbi en snabbis, fast Rasmus somnade, så adam och jag tittade på en halv film. Sen gick de hem för de skulle se matchen =D

jo de va nog allt för nu =D
Kraam

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Kim Von J

tjenar har du blogg :)



Tack

2008-10-02 @ 23:22:16
URL: http://kimj.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback