-

Tisdag

Inatt har jag drömt massa konstiga drömmar.
ena var kort att jag jobbade på ikea.
Andra va att det var en epedemi som spreds, började med att man fick utslag av leverfläckar aom kliade som fan!
Och tillslut vittrade kroppen sönder och man dog, det hände med massa kompisar runt mig :'( sen fick jag det och då blev det brått att göra mig frisk, då gick vi till moder klok och hon visste exakt vad det va, så när jag väl började vittra sönder fick jag medecin så jag överlevde.

Och då gick de över till att jag och jossie skulle handla,
och när vi handlat klart gick jag tillbaka och skulle ha glasögon, och köpte nästan glasögon som vad format som ett M.
Och så hämtade jag ris, nuggets och kryddor, curry och vitlök och toalettpapper =D haha.

Seriöst, jag är känd för mina konstiga drömmar =D

Nu ska jag äta frukost!
Kraam!

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Daniel

Sett på för mycket skräckfilmer?

2008-10-08 @ 00:51:02
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback