-

Söndag

Så var det söndag igen!
Gud va dåligt jag uppdaterar på helgerna. Har så mycket annat för mig ; )

Fredag
Var med Jossie och Fija, sen runt tio-elva så kom lambo barnen.
Det var nice. Några drog med sista bussen, några tog taxi =).

Lördag
Fija drog hem, jossie och jag gjorde oss iordning.
Sen drog vi på Andrés hockeymatch, när de mötte malmö, hans förra lag.
Det var roligt även fast de blev 0-2 till malmö.
Vi drog tillbaka hit och pratade lite. Sen drog vi till lambo =).

Söndag
En trött martina vaknar upp och får lite oboy =D.
Drog hem med jossie och fija, o sooov.
Sen nu har jag och jossie sett på film =)
Idag blire ju gossipGirl och one tree hill.
Very niice.

Det var nog min helg. Imorgon är de exakt 7 dagar tills man blir vuxen ; )
Har även en klipptid efter skolan =D

De va allt =D
Kraam



♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Alexandra

tack :D

2008-10-12 @ 14:33:07
URL: http://lawinborg.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback