-

Engelska B

Idag var de dags för IV-val och Sandra och jag har Engelska B.
Vi kom till skolan skapligt för att se vilket klassrum vi skulle vara i.
Sen sitter vi och väntar, sen kommer en lärare som vi trodde var våran och går in i salen vi trodde var den vi skulle vara i, men innan vi går in tittar jag upp och ser att de visst var E223 och inte E222 som vi skulle vara i. Så får byta klassrum och kommer in till en gubbe som vi trodde skulle vara jätte sträng - Sten Erik.
Men han visade sig vara en snäll gubbe fast ganska vimsig, upprepar allt han säger och ville hjälpa mig o sandra hela tiden även fast vi inte behövde hjälp =P.

Haha jo man tackar.
håller på och göra en ny header med, får se fall den blir bra och jag kan få upp den till idag =)

♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback