-

God morgon, god middag och kväll!

Har inte skrivit på hela dagen. Shiit!
Haha.

Vaknade vid tolv, gick ner till stan med jossie, hon köpte en tröja.
Sen köpte vi toa papper eftersom jag inte gör mycket mer än att kissa.
även en macka köpte jag. Så gick vi hem till mig och invigde gräsplätten utanför.
Solen brände faktiskt och där satt vi i en timma =).
Sen gick vi in och kollade på filmen Australia. Mycket bra film, lite seg i början bara ;)
Och nu gör jag mat och jossie väntar på sin sena bror.
Hon lämnar ju mig i en vecka nu =(

Men men inte mycket att göra åt =D

Nu ska jag vända kycklingen!
Kram

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Diane

Haha du säger att du inte har skrivit på hela dagen jag har inte skrivit sedan torsdags kväll:P



Men hur mår du då :)?

2009-04-04 @ 18:54:15
URL: http://dbedikter.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback