-

Segisen själv!

Sitter precis som ja vakna, eller låg ner när jag vakna då (A).
Klockan tio satte jag på Sagan om ringen - härskarringen
och nu halv sju var jag klar med sista filmen konungens återkomst.
Kom på att jag även älskar dessa filmer. Lite sorligt att dom bara va 3 stycken.
Kanske borde köpa mig en sådan ring och vinna lite makt här i linköping =D

Nu sitter jag och väntar på att gossip Girl ska börja.
Imorn blir det nog bilresa till mullsjö för att hämta pappas grejer.
Sen kanske det bjur lite på shopping med =) Hoppas!

Har även försökt gjort fransk manikyr på mig men det går ju som de går!


Sökte på Sagan om ringen på google, denna bild kom
upp och hade namnet Gollum i Sagan om ringen =D
hahaha!

♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback