-

Tjock pannkaka!

Jag ljuger faktiskt inte när jag säger att ena pannkakan jag hade
till matlåda idag vad ganska tjock =O.

Dagen har gått hyffsat fort. Fick ta emot en kund idag =D
Duktig jag är, kassan är kronglig, eller iaf koderna.

Kom hem vid sex, tränade och åt.
Sen åt igen efter en timma o lite mer, haha sugen ?
Sen åkte jossie och lämnade mig för en dag =D
Imorn är det skola och grillning som står på schemat !

Dagens bästa: Leverpastejsmackan jag nyss åt!
Dagens sämsta: En dag till fredag och då är de helg och helgen går alltid fort och då är det en ny vecka lika snabbt igen =P.
Dagens smärta: Glasbit i foten, och foten vägrade sluta blöda.
Dagens dröm: Pappa o farmor skulle kidnappa mig, så pappa stod med ett baseball trä och vaktade mig =D

_____________________________________

Antal dagar till student:
56
Antal apu dagar: 20
Antal skoldagar: 15
___________________________

♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback