-

Dröm!

Är jag rädd för getingar eller vadå?
Min dröm inatt är lite konstig, drömde att jag började på universitetet, men ändå var det Berzan, så vi hade upprop och fick något diplom, jag blev fadder =S Sen fick vi skåp, jag fick ett överskåp och Sandra fick ett konstigt underskåp, jätte litet och man var nästan tvungen att ligga på golvet för att komma in i de.
Sen nästa dag då vi skulle till skolan gick vi till en klasskompis som var sen. Hon sa att hon va tvungen att tänka på vad hon äter så hon hade kokat värsta grytan, med smultron, hallon, jordgubbar, köttfärs o skyn va gjord på juice =S

Sen när vi skulle till skolan hade jag en geting efter mig som satte sig på min rygg och stack mig, men sofia hindra den för att sticka taggen så långt, taggen var även en kattklo. Sen börja sticket svullna upp och jag såg inprincip ut som ringaren i notre dame :O


♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback