-

Dröm

Idag är jag tillbaka på vanliga spår. Hade en dröm såklart =D

Handling
Vet inte riktigt hur den började men vi va i lambohov iaf, bakom änggårdsskolan. Så var det en ond sida och en god sida där jag befann mig tillsammans med bla Harry Potter, Ron Weasly och Hermione Granger. Men Ron vart chicken och stack, Hermione blev tillfånga tagen och Harry tvinga vi iväg under osynlighetsmanteln eftersom han va det största målet. Sen kom de en ond snubbe med massa fångar, från min sida och jag frågade om det va de. Han trodde då att jag var på hans onda sida och gav mig nycklarna. Jag friade fångarna såklart och sprang tillbaka med dom till vår sida, där jag stod på en sten och höll ett långt pepptalk med dom hur vi skulle förinta onda sidan. Då börjar onda sidan vara ute efter mig så jag kutar iväg till ett tält med en snygg kille utan tröja som hjälpte mig, sen kom Harry potter och en tjej tillbaka och hämtade mig under osynlighetsmantel, vi tog oss till en båt där vi träffade döden :S hahah. Så åkte vi till en by där vi skulle planera massa, så vakna ja ungefär =)

Förstod inte riktigt varför döden kom in helt plötsligt men aja :D


♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback