-

Morn!

Så var det måndag igen och en ny vecka med nya tag, som t.ex. städa min lägenhet, den ser förjävlig ut =O Börja träna igen kanske ? var ju ett tag sen pga man varit sjuk sen förkyld sen feber usch. Men nu är jag frisk ;).

Har även sovit förjävla dåligt. Somna vid halv fyra kanske vaknade vid fyra somnade om vakna en halv timme senare, sen fortsatte de så till min bror kom vid halv sju imorse och lämna nyckeln, sen fick ja sova ungefär två timmar innan jag vaknade igen =/ Suck. Men är ändå inte trött så något gick väl rätt med sömnen iaf.

Skolan börjar för folk idag eller imorn, sista året var faktiskt väldigt kul, och de hände mycket saker och man längtade till studenten. Skulle jag faktiskt göra om om jag fick men nej.
Här kommer en bild från studentkryssningen =)


♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Anonym

Nu kör jag igång en tävling i samarbete med Stellakei.

Där du kan vinna en par snygga solglasögon =)

Till ett värde av 699:-



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-solglasogon.html



Var gärna med

Kram//M

2009-08-17 @ 16:31:24
Postat av: Anonym

Japp, skitbra ju :D

2009-08-17 @ 16:45:59
URL: http://sabbu.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback