-

Welcome back!

Tack till mig själv =D
Min bror tvingar mig att börja skriva igen för att han och hans fruga ska ha något att läsa ;)
Vad har hänt på sistone?
Fick hem min bikini idag, + en ansiktsmask och en fotfil så idag blir jag fin =D
Bokat och betalat resa till Bulgarien den 28onde =D
Bilder kommer i ett inlägg efter detta.
Mycket utgång på sistone med. Fast har varit roligt.

Dagen har bjudit på Arbetsförmedlingen vid tio. Otroligt onödigt. Kan lika gärna söka hemma =O.
Sen var jag barnvakt åt Meja =)
Sen kom jossie vid halv sex typ och hon gick och fick en spruta. En grön sörja åkte in i armen såg ja =D.

Men iaf.
Välkommen tillbaka till mig själv =D

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Evelina

du är så söt :D

2009-08-14 @ 15:37:45
URL: http://lillie.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback