-

Fredag

Så har fredagen rullat in igen, med risk för att låta gammal säger ja gud vad tiden går fort ;). Gårdagen bjöd på att jag mötte Sandra i stan vid fyra. Vi gick runt på intersport och stadium för att hitta julklapp åt hennes far. Sen gick vi förbi posten och sedan hem till mig, där de blev att nörda oc och prata o skratta :) Mycket trevligt.
Sedan läste jag även ut första delen av twilightboken. Så blir o börja på den andra när jag har tid.

Idag står de utgång på schemat, som vanligt. Beger mig till mitt andra hem =D. Men först är de träna och plocka iordning lite. Behövs det med :)

Återkommer imorgon om hur utekvällen va!

Lite gamla bilder :D


♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback