-

Lång dag!

Shit alltså, dagen som varit känns som den har varit i en evighet. Den började som sagt ganska tidigt för mig, redan vid halv åtta blev jag väckt av min katt och fick sedan sms av min bror att vi skulle handla om en timme. Så fick masa mig upp och gick över till honom så småningom.
Storhandlade och matade min kyl och frys som har varit hungriga ett tag ;).
Gick vidare till Adecco för o få en lika dan lapp som Af tappade bort påskriven och sedan gick jag vidare till af och lämnade in den.
Gick hem och åt lunch. Sen har jag tvättat, diskat, bäddat rent och damsugit med. Och tränade pilates, det avancerade programmet, och de va mycket riktigt lite mer avancerat. Efter de va klockan redan halv åtta så blev att slappa gärnet med tända ljus oså :)

Imorgon blire att möta upp Jossie på stan och handla lite julklappar. Dags och börja nu tycker ja allt!
De va allt för mig just nu! Tack o hej.


♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback