-

Possibility

Så var de fredag tekniskt sätt. Idag blire bara mysa med popcorn framför idol tror jag. Utgången sparar vi till lördagen vilket säkert blir kanon :).

Igår (torsdag) va jag på stan en snabbis, arbetsförmedlingen och handla bröd. Sen på kvällen träffa jag Leyla. Såklart kan vi inte umgås utan att allt blir fel. Hon pratar i telefon medans min katt sätter klorna i hennes huvud och allt ser så kul ut så vattnet som jag har i min flyger ut. Ups. Sen råka jag spotta henne i ögat. Sedan skulle vi bege oss mot skägget då halkar jag på en tallrik på golvet o hamnar rakt på henne.
Förlåt Leyla för jag jämt skadar dig (A) Sen blev de att gå omkring i skägget med Alex och Jim med. Trevligt. Men när min kropp nådde minusgrader drog vi hem och jag tog en lång varm dusch som inte hjälpte något. Trevligt!

So tell me when you hear my stop
You're the only one that knows
Know that when you leave
By blood about me I fall when you leave

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: leyla

hahahhahahaha :D:D <333

2009-12-20 @ 17:47:57

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback