-

Toner

Söndagen har lidigt mot måndag och borde egentligen sova. Ska upp imorgon och vara barnvakt. Vill ju vara lite pigg när jag springer omkring med världens underbaraste lilla flicka! Tänkte bara dra lite snabbt vad som har hänt och vad som kommer hända.

De första, jag blev inte förkyld efter jossies o mitt snöbad. Woho tummen upp!
Lördagen bjöd på att jag slappade tills Jossie kom. Vi drog vidare till stan och åt sen vidare till skägget där vi möts av två brandbilar och en ambulans. Då hade nån tänt på en trappuppgång snett emot alex, antagligen den galna pojken som bor mitt emot alex hehe. Men tillslut kunde jag och jossie sluta att vara nyfikna och gå in. Där körde jag, jossie, alex och jim singstar. Gabbie och sara joina även sen. Och kan säga att jag är ganska skicklig i de =D mohaha. Bilder kanske jag kan sno från alex blogg sen. Drog hem med sista bussen, måste säga att den torra humorn vi har låg på topp då! Idag har det bara slappats gärnet faktiskt.

Veckan kommer bli följande
Måndag: Barnvakt sen ikano vid 5 med jossie
Tisdag: Möta Sandra på stan för att köpa julklapp till jossie.
Onsdag: Banta så julbordet får plats nästa dag. Nerå inget bestämt.
Torsdag: Julaftonsfirande i Motala
Fredag: Fira Jul med mamma, även med Jossie.
Lördag och söndag är ett mysterium.

mm sommar

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Anonym

Jo men så känner jag med men ska träffa Steffi imorgon så kan prata med henne då så kan ju hon höra med Bine och Malin och så kan jag fråga Sofia också:)

2009-12-21 @ 02:31:38
URL: http://chriisss.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha okej vad bra då :D jasså, jag ska dit vid två.. vid fem ska jag träffa min lilla kusin och kolla på julklapp till honom på toys r us :P.

Ja självklart ska vi det :D måste försöka hitta nån fest bara :D <3

2009-12-21 @ 11:35:49
URL: http://bunnee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men steffi är ju på men de visste du nog redan och så bine:) Kanske kunde vi vara hos steffi och förfesta men sen är det ju att hitta fest men ska fråga sofia med om hon är på :)

2009-12-21 @ 19:36:56
URL: http://chriisss.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback