-

Drömmar

Även som vanligt har jag drömt sjuka drömmar inatt.
Båda var ganska läskiga eftersom dom kändes så verkliga.

Ena var att typ FBI börja skjuta på oss. Jag skriker varför skjuter ni, vi har inte gjort ngt
Han ba: ska ja berätta för dig vad din pappa gjort?
Han har hjälpt världens farligaste fånge att smita.
Pappa: Jag gjorde det för din skull stumpan.
Sen började massa mördare komma ut och gjorde uppror mot oss.
Fick massa knivar i mig, och gjorde svin ont. Sen vakna ja=P

Andra drömmen var att jag va gravid utan att veta de.
Födde barn utan att gå upp något.
Födde en faktiskt söt unge med svart hår. Tar väl efter mig
eftersom jag föddes typ jättemörkhårig =D.
Så gick vi och leta saker till min lilla pöjk.
Och på en hylla på bokia ser jag en as gammal bok som jag hade när jag va liten=O

Jo båda drömmarna kändes verkliga =O.


♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback