-

Förberedelse

Jag och jossie håller på och gör oss iordning,
då kommer hon tillbaka med tofs och ett bra självförtroende.
Jag säger ska du ha tofs ? =D
Hon säger : neej
Jag säger: Fast du var jävligt söt i de!
Jossie säger: Jag vet, eller assååå... mena..
Jag: Jaha där kom självförtroendet fram.
hon: men du förstår, asså menar många säger de =P

hahah nu fortsätter vi =D
Kraam

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Anonym

Alltså jag har inte fått jobbet, sökte på arbetsförmedlingen kioskbiträde i ryd centrum:P och så var jag en av dom som får komma på intervju i alla fall:P Men de är ju flera som ska de så är ju inte så stor chans säkert + att jag bara kan jobba deltid :/

2009-02-08 @ 12:34:46
URL: http://sabbu.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback