-

Gårdagen

Så var de söndag, har gjort klart religion uppgiften som ska in imorn.
Igår skulle vi ta de lite lugnt och sen ut på krogen, när vi kom till krogen hade josse blond
glömt legget =O så vi åkte till lambo ist. Där poyan va lite läskig för han fick värsta pms utbrottet =D.
Så blev slappa lite där istället. Sen åkte jag och fija hem hit. Låg och snacka med folk på msn
haha och dom måste trott att vi hade något seriöst fel =D hahah

Idag har jag inte gjort så mycket, fija och jag vaknade upp. Sen satt vi och kollade på massa bilder. Sen
vid  ett/två drog hon =P och jag satte igång med religionen =)

Snart one tree hill och gossip girl med =)
Så bilder kommer senare!!
kraam

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Poyson;)

Förlåt för igår tjejer, borde inte ha fått "pms utbrott" på er, ni gjorde inget fel,. lovar att gott göra det:D

2009-02-08 @ 22:36:14

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback