-

Godmorgon

Hoppas ni haft en trevlig natt/morgon.
Det har inte jag eftersom jag även denna natt vaknat av hostattacker.
Funderar på att gå av i stan och köpa hostdämpande tabletter.
Om jag orkar, eftersom man har sovmorgon imorgon så vill jag gärna kunna sova =)

Annars drömde jag om Pernilla inatt.
Vi snattade tydligen, sen blev hon tagen av polisen och jag stack.
Sen va hon "snäll" att tjalla, så dom jagade mig med =/

Men var bara en dröm!
Nu måste jag göra mig iordning, =P
Kraam

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Anonym

haha neeejdå :P

va på dåligt humör igår bara, överdrev lite kanske haha.

Vi ska ju i alla fall ses på fredagen alla :D

2009-02-12 @ 10:01:32
URL: http://sabbu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaa de gör vi :D

ja, Jag hörde om någon tjej i lkpg som de hände så för, men ärligt de låter ju helt otroligt :O Jag blir fan rädd när jag hör sånt:P



Nej, statistiken på sidan man har kan vara lustig ibland ;S

2009-02-12 @ 12:41:59
URL: http://sabbu.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback