-

Brännskador och nattbesök.

Så har veckans värsta dag kommit.
Usch.
Igår gjorde jag och jossie inget annat än såg på film.
Sen skulle jag ta lite macka och varm oboy till filmen, jag åt mackorna sen
för att va lite rolig skämto sido så hällde jag den varma varma oboyen över mig och de gjorde jävligt ont.
Fick ställa mig med röd överkropp och duscha.

Strax efter de hör jag och jossie någon dunka på rutan så då fick jag panik
för var tvungen att klä på mig.
Så kom Fix och Tony förbi. Men dom drog ganska fort igen =).
Sen blev det att sova
så vakna man idag och har duschat oså =)

Idag bjuds de på film hemma hos fix =D
Dagen innan han åker iväg i 5 veckor, och så åker ju steffi och chris iväg med =/.
Sorligt

Men men, nu blire o äta frukost. kraam!

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Anonym

aha okej men ändå ;P

2009-01-11 @ 18:23:44
Postat av: Anonym

aha okej men ändå ;P

2009-01-11 @ 18:24:26
URL: http://andraar.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback