-

Kära vänner!

Va jädrigt länge sen jag skrev.
Vet inte varför, inte haft något speciellt att skriva.
Studenten har varit. Tänkte berätta vad som hänt under veckan.

Måndagen:
Blev förfest här sedan utgång. Mycket lyckad kväll
och fick träffa lambo igen :)

Tisdag:
Var allmänt seg, gjorde inte så mycket faktiskt =D

Onsdagen:
Var de dags igen. Blev utgång, dock inte lika bra som fredagen
men det var helt okej =D

Torsdagen:
Efter endast några timmars sömn blev det att gå upp och dra iväg
till skolan på studentlunch. Mycket god mat, fast mådde dock lite som
jag förtjänade. Klädde även flaket denna dag. Kom hem och gick o la mig
inprincip!

Fredagen = STUDENTDAGEN.
Blev att gå upp 03.00 =O. Duschade osv.
Vid fem öppnades första ölen och vid halv sex kom folket och förfestade lite.
Vid kvart över sex gick vi mot sporthallen och tog studentfoto. Drog till Josses
övernattningslägenhet på typ 1 kvadrat. =D Hade champangefrukost.
Vid halv nio satte vi oss i en taxi mot skolan. Mobbade ettorna o åt macka.
Vid halv tio blev dett ishallen, vilket jäääävla ös. Runt halv tolv sprang vi ut i regnet. Mötte familjerna och åkte iväg på flaket i blåst o regn. Vid ett drog jag till mamma, åt mat och vid fyra hem hit. Drog en till öl och begav mig sedan till studentmiddagen med klassen. Sandra hade glömt sin platåbiljett hemma så blev förfesta på bussen.
Sen in till stan och blev festa på platå och platens. Måste säga att det var en riktigt lyckad kväll =D
Tack alla som fanns där och var på party humör ! Bästa dagen i mitt liv.

Idag har jag ångest. Livrädd för framtiden, ingen aning om vad jag vill göra.

Långt inlägg =D
Ni får hade så bra. Bilder kommer och även videos =D


♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback