-

Helgen!

Så har helgen gått.
Idag är de söndag och vid fyra ska jag övningsköra med bror =D
Men iaf.

Fredagen bjöd på Jossies födelsedag. Överraskade henne lite med ljus,
kakor och paket. Sen vid halv åtta började jag, jossie och Sara gå mot bine.
När vi kom fram var förfesten i full gång och gick ut på att fira både jossie och bine.
Bine fyller ju 19 imorgon så vi tog de i samma veva =).
Vid tio gick vi in mot plaza, dans och billiga drinkar. Så kom sandra med =) Hon hade varit på Thåström
så tog en krogenrunda me oss =). När krogen stängde gick vi hemåt.

Lördagen bjöd på att vädra ur hela lägenheten som luktade päckel efter pommesen.
Sen låg vi och slappa med huvudvärk hela lördagen, tills kvällen kom då Sara, jonte och avve
kom förbi och umgicks lite, med robinsson och earth hour. jonte och avve drog strax innan tio
och sara drog vid ett. Då somna jag och jossie så sött.

Söndagen vaknades upp av att min mobil ringde och min bror sa ungefär vilken tid vi skulle övningsköra.
Sen har vi inte gjort så mycket, ätit frukost typ =).
Jossie ska hem sen och bli firad, men kommer imorgon igen då det är dags för mathandling osv.

Dom kända brända pommesen man lyckades med



Dom två födelsedagsbarnen




Jaha men nu kommer min fyllemin upp =D



♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback