-

Märten "Tysken" Danielsson

Skoldagen var förjävlig. Känner mig krasslig, ont i bihålorna,
ont i huvudet, känner mig hängig. Usch, men klara mig igenom den.
Men va fan inte lätt.

Iallafall blev de lite fel idag. Min religionlärare hade skrivi omdömmen om oss.
Där de stod ungefär: Martina är en posetiv och glad tjej men ganka tyst. bla bla ba.
Då frågade jag honom:
Adam, tycker du jag är tyst?
Tysk ?
Sen började alla skämten, typ att jag fick skriva på tyska, så börja han snacka tyska med mig =D
Haha, helt fläpp.

Nu blire att släpa mig ner i tvättstugan.
Vill igentligen bara krypa ner o sova =D

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Anonym

Jag räknar ut kalorierna alltså jag tar typ en dl youghurt, en banan, och en dl bär om jag orkar, annars tar jag bara på ett ungefär:P Det stämmer bra överrens med den smoothie som finns inskriven på matdagboken...

2009-03-30 @ 22:14:35
URL: http://sabbu.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej en banan innehåller ca 100 kcal och bär ca 50 kcal/dl så de blir ju lite mindre.. men de blir ju mkt godare med banan? :P

2009-03-30 @ 22:39:45
URL: http://sabbu.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback