-

Brist på annat!

Snodde denna från min kära kusinfittas blogg

HAR DU:
För många vänner:
Kan man nånsin få förmånga?
Någon psykisk sjukdom: inget någon annan störs av ;)
Någon fysisk sjukdom: klumpighet ;)
Färgat håret: utväxten varje månad
Bra självförtroende: I vissa situationer
Sagt jag älskar dig till någon idag: faktiskt inte =O
Varit kär: ja då
Lämnat landet: flydde ett rånförsök?!, nä skulle på semester.
Gjort något olagligt: har nog alla gjort!

BRUKAR DU:

Gnälla: jag är tjej och har pms en gång i månaden =D
Ha ångest: ångest för praktik =D
Vilja dö: nä har bestämt mig för aldrig dö =D
Ta droger: nej för fan! Knark är för idioter som inte vågar va sig själva.
Gå till kyrkan: Va där idag på studiebesök!
Gå i skolan: Måndagar o fredagar!
Röka: nej
Lita på folk: på mina närmsta!

TROR DU:
Att du kommer bli något: 
blir arbetslös sen 12 juni =D
På gud: nej, finns förmycket skit i världen!
På ett liv efter detta: vill göra eftersom jag är rädd för döden!
Att du kommer leva länge: Jaa, ska ju aldrig dö!

HUR:
Mycket pengar har du: några hundra i plånboken, vet inte annars.
Tjänar du pengar: studiebidrag, wohoo!
Ofta diskar du: varje dag om ja orkar, jag o jossie turas om!
Många stör du dig på: stör mig på dom som visar att dom stör sig på mig!


Känd fylleblick? Man tackar!

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: ericha

haha sötnos !

2009-05-15 @ 09:31:49
URL: http://erichaelisabeth.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback