-

Inte död =D

Nepp är inte död som sagt.
Haft lite fullt upp av fint väder oså =).
Legat ute och solat hela dagen idag =) Super nice.

Imorn är jag ledig eftersom skolan är slut.
Men tisdag till torsdag bjuder på praktik som vanligt. Sista gångerna.
Imorgon börjar även jag på något jag inte är stolt över. Soppdieten, för att
gå ner nått kilo lite snabbt innan studenten =). Har klagat lite på vänner som kört
den
, men vafan ibland är man desperat. Vet fortfarande att de inte är bra utan bästa sättet att gå ner i vikt är äta nyttigt och träna. Men lite andrahandsval.
Även hört att den smakar pyton och att man är lite nödig av den =D
men men, uppdaterar hur det går med den saken. 7 dagar kör jag bara.

Nu blire dirty dancing =D

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Lisa

O_o finns det en mirakeldiet!? HÄRLIGT vad går den ut på? vill gärna tappa ett gram eller två in den stora dagen med:P haha kramkram

2009-06-01 @ 12:56:07
URL: http://monentofperfection.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback