-

Länge sen!

Var ett tag sen jag skrev. Har känt att inga vettiga ord kan komma ut
ur mina fingrar så har valt att inte skriva ;)
Men har fortfarande inget vettigt att skriva.

Träffade Ronja rövardotter idag, coolt.
Jag köpte två tröjor idag, fan coolt.
Hade målare här idag coolt.
Jag och alla andra i stångåstaden får framtidens tv?! coolt
Det är 16 dagar till studenten.. cooolt =D
5 apu dagar kvar, skönt.. uuu finten.

Jag ska sluta o skriva nu ... COoolt =D

Haha inga vettiga rader inte. Men fan sånt händer.
Nu ska jag vila ögonen tills ja går upp imorn :D

Kraam

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Anonym

vadå framtidens tv ;O??

Vi bor också i stångåstaden.:P.

2009-05-27 @ 09:22:02
URL: http://sabbu.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback