-

Lördag

Sorry allesammans, har inte uppdaterat på ett jävla tag.
Min dator har slutat funka, eller skärmen vet inte riktigt.
Och eftersom pappa hämtade sin dator och vägrar svara på sms så är man
utan sin favvo syssla =O.

Valborg bjöd iaf på att chill festa hos Tim och Michelle. Bilder
kanske kommer sen!
Igår gjorde jag inget, jossie och fija drog till Linghem o festade lite.
Men jag orkade inte hänga på så va hemma =).

Fick även ett glatt besked idag. Wiie. Har gått ner 2 kg =D
Duktigt på mig. Adjöss ölmagen =).

Men nu ska ja snart möta jossie och hon ska till Åhlens ikano
för att köpa något, vad de nu va =D



_____________________________________

Antal dagar till student:
40
Antal apu dagar: 14
Antal skoldagar: 10
___________________________


♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback