-

Vi kallar det vatten..











Så att säga..
Jossie drog till Linghem så jag förberedde mig på en hemmakväll.
Men jag blev överraskad av att nån plingade på dörren och bakom den stod
Malin och Bine som tänkte att jag ville vara med =D. Jag tackade ja,
drog till stan, där mötte vi Pontus och Fredrik som skulle fika, vi sa hej och gick
vidare till hemköp där bine och malin köpte vindruvor.
Vi drog till bine och glodde på nån psyk film och pratade!

Mkt trevlig kväll =)

Imorn blire lite plugg tror ja.
Hade braa
Kram


♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Anonym

Haha okej beachparty? ska man gå i bikini typ då eller ? hahaha. Naä okej, menpå steffis "bokning" eller va fan de va stod det tema: glitter och glamour :S :)



JA just de bring it on:P de känner ja ju igen.

2009-05-10 @ 15:05:47
URL: http://sabbu.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback