-

new moon!

Så var måndagen slut. Gårdagen bjöd på bio med alla tjejer. Riktigt kul att vi va så många. 12 stycken faktiskt. Vi såg New moon, vilket för mig inte var en besvikelse som en del sagt. Den var riktigt bra faktiskt. Så bra att jag ligger och kollar på den just nu.

Inatt blev det bara 4 timmars sömn sedan upp och bege sig hem till familjen Avindell och sitta barnvakt åt mitt favo brorsbarn =D. Kom tillbaka runt halv tolv hem och då gick jag och jossie på stan. Köpte hårfärg så färgade hon även min utväxt idag. Annars har den inte bjudit på så mycket. Kollat lite på hur mycket tågbiljetter till göteborg kostar oså.

Resten av veckan vet jag inte vad som händer faktiskt. Inget bestämt mer än barnvakt och utgång på fredag =) kanoners! Nu blire iaf glo vidare på new moon!

Kram


♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback