-

Födelsedagen

Som sagt igår fyllde jag år. Det började med att fira hemma hos mamma med farmor. Åt gott och pratade. Och självklart presenter. Fick pengar av farmor och massa saker till lägenheten av mamma. Sen blev de att dra vidare till bror min. Där jag fick taco<3 :D och fick även ett presentkort på gina av dom :). Så utanför sebbe kom Fija och Josse brunett förbi. Fija ville lämna present, och av henne fick jag ett halsband och en ring. Så stod vi och snacka lite skit där ute. Sen blev det att dra hem och vänta på Jossie. Förväntade mig bara jossie men när jag öppnar dörren står även bine och malin där och sjunger för mig :). Fick choklad och ett fint kort av dom. Sen fick jag en stickad tröja, lackleggins, en ost + osthyvel och en rolig disktrasa som de stod: att Diska är inte riktigt min grej på :D och allt de fick jag av jossie :) tackar alla för dom fina presenterna.

Blir att träffa pappa imorn:)

Nu ska jag snart ner i tvättstugan igen.

♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback