-

Örjan ågren in med dig!

Så var det fredag och jag har redan börjat mysa till de. Har tänt ljus och lagt mig i sängen och lyssnar på julmusik, jaa en aning tidigt men mysigt ändå(A).
Tog sovmorgon till halv tolv idag faktiskt, behövlig efter gårdagens sömn på 3 timmar. Mer igår som hände, hm var på adecco. Hade först en föreläsning med Bella och Sandra mellan 9-11 sen uppehåll till två då jag och sandra skulle tillbaka och ha ett till möte. Suck. Imellan där gick vi på stan. Men kom hem sen iaf och såg en nyvaken alex. Sömntutan vakna precis innan jag kom hem vid tio i tre. Men sen låg jag i sängen med honom hela dagen tills han drog hem och jossie kom :) Inte träffat snoret på hela veckan! Så drog hon med tillslut.


Idag har jag hunnit ner på stan, skulle köpa bröd o ljus, tog mig då ner till lucullus, försöker gå någolunda normalt för att inte se ut som ett mongo, men de går väl sådär, om ja går normalt antar jag att jag har jätte snygga miner ;).
Annars blire mys med mig själv idag. Film, musik, ljus. Gud va härligt.

♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback