-

Söndag

Så var helgen över igen. Vaknade upp vad jag trodde var halv nio, verkligen snor trött och tänkte fyfan jag vill sova. Men får syn på videon att klockan var halv åtta. Hääärligt kom då på att vi dragit tillbaka klockan så fick en extra timma att sova. Sen vid halv tio begav  jag mig mot min bror där jag skulle sitta barnvakt åt min favo flicka. Gick bra, stannade även kvar och fick lite mat. Sen när jag väl kom hem så har jag bara slappat. Sett på tv, och eftersom jag är en liten serienörd så är söndagar perfekt för lite tv tittande.

Imorgon blir det adecco klockan nio. Hon vill att jag gör en presentation för henne på 2 min om mig. Suck!

You give it all but I want more
And Im waiting for you

With or without you
I cant live
With or without you

♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback