-

Onsdag

Så var onsdagen kommen. Gick upp vid tjugo i elva, tränade lite crosstrainer och idag körde jag även rumpa. Igår blev det armar, idag rumpa o imorgon mage :) Hoppas bara jag kan hålla det här nu. Det som står mer på schemat idag är att hänga med jossie och boka tid för massage, åt henne då. Sen har vi även teori idag med, måste boka lite mer körlektioner, inte kört på körskolan på säkert snart 2 månader :O.

Nu ska jag fortsätta göra mig iordning.
Förresten, kära vänner, utgång på fredag? Vilka är på?


mm picknick på toan!

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: evil monkey!

pekar du går inte ut utan din bror! Jag ska hålla koll!

2009-09-16 @ 14:54:07
Postat av: Anonym

Hallooj :D

ska på bio med bine på fredag, och filmen börjar 21.15 så går ju inte tyvärr :( skulle vart kul annars, pusspuss<3

2009-09-16 @ 15:31:13
URL: http://bunnee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om du ger mig pengar så jag kan hänga på följer jag med;)

2009-09-16 @ 21:49:37
URL: http://chriisss.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback