-

Sorry vänner!

Dålig uppdatering men har haft problem med internet. Men nu funkar det prima igen! Så hur har helgen varit, Jo i fredags blev det utgång, Den var faktiskt rolig. Bella blev jätte rund under foten vilket gav lite garv. Lördagen gick jag, jossie och Sofia upp vid kvart i elva. Jag och jossie skulle ju till stan, köpte ett billigt läppglans lite rödaktikt, skit snyggt. Och jossie vågade inte ställa upp för att vinna en bil, så istället fick en tant på 2110 år den som inte kört bil på 20 år. Suck =D

Men senare blev det filmmys med Jossie, Maya, Sofia och Alex. Men Maya o Sofia drog hem vid halv två och jossie somnade lite i mitten av house of wax, så jag och alex låg och tittade på den :) Vaknade upp med riv/nypmärken på min arm, hmm rädd i natt ?

Idag blire slappdag med Jossie. Ska snart förbi brorsan och gulla med deras katter=)-


Bild från i fredags!

♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback