-

Can you meet me half way

Så var det Lördag. Lite skönt att få sova längre än till halv sju faktiskt.

Igår var det fredag. Hade bara naturkunskap då i ca 2 timmar. Sen blev det hem. Fick hem min psykologi bok oså. Sedan bar det av med familjen Avindell hem till dom. Åt lite pizza och fick hjälp med matten. Sedan såg vi lite på film med. Precis innan jag skulle åka hem börjar jag och Ann-Sofi klämma på hennes mage (hon är gravid) och man kände hur bäbisen låg, och även när den verkade sträcka på sig såg man en bubbla som stack ut. Skit häftigt. Martina=Blivande barnmorska?

Var först inne på att bli barnsjuksköterska, men kanske har ändrat mig. Undrar om barnmorska är något för mig :)

Idag som sagt är det lördag. Blir nog att träffa Fija lite senare. Känns som det var ganska länge sen.
Annars ska jag försöka bli fri hostan jag har med.

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: chris

man ser ju en fot? :0

2010-08-22 @ 20:48:51
URL: http://chriisss.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback