-

Love the way you lie!

Så var torsdagens lektioner slut men betyder inte slut på pluggandet.

Första gången på psykologin idag, tanten vi hade Ulla var snäll men hon pratade i sån försiktig och tyst röst så skulle jag inte varit hög på kaffe hade det varit som en vaggvisesång för mig. Hade ju lite svårt att sova när de var nollning i högsta grad utanför mig!

Men tror det blir väldigt intressant. Sen fick vi sluta tidigare och jag hade 45 minuter till nästa lektion, så blev att skriva in alla prov i kalendern. Sen hade vi en uppföljar-genomgång på tavlan och när jag äntligen börjar förstå är det dags att gå igenom nästa som krånglar till de som jag nyss kunde och gör att jag inte kan varken första eller andra hon gick igenom. Så får bli lite kaffe till nu och sedan plugga järnet till halv tre.

Vid tre ska jag ner till Infokomp och skriva in mig på historia och webbdesign, vilket betyder ännu mer plugg och ännu mera prov. Haha blir en tuff höst/vinter.

Imorgon är det dags för naturkunskap igen. Sen helg med plugg! Haha

Bye!

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Anonym

Det klarar du! :-D

2010-08-20 @ 17:23:53
URL: http://sandraar.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback