-

PMS Martina!!

Usch, denna dag har verkligen inte varit bra. Kan skriva ungefär hur den gick.
  • 08.45 - Vaknade, åt frukost och la på en maskin.
  • 09.20 - Började med webbdesignen, väldigt enkelt. (sprang ner då och då till tvättstugan!)
  • 12.00 - Blev klar med hemsidan. Skulle ladda upp den på ett webbhotell med hjälp av FTP program. Förstod ingenting av hennes förklaring så försökte hitta hur man skulle göra. Då började hela datorn spåra ut och allt slutade funka. Då fick jag göra om datorn helt och det tog sin lilla tid. När datorn höll på att göra om sig stressade jag i mig allt för lite mat.
  • 14.30 - Nånstans där är jag klar och kan sätta mig och fortsätta, men kommer då på att jag fortfarande inte vet vafan jag ska göra. Envis som jag är försöker jag i ca 2 timmar men inget funkar. Får väldens PMS och vill bara slå sönder garderoben samtidigt som jag tjuter men gör det dock inte. Tvingade mamma att komma.
  • 17.00 - Känner hur humöret har sjunkt ännu mera, ingen ork kvar eftersom allt har gått fel. (även mer småsaker som jag inte orkar dra upp) Har försökt mig på matten men förstår inget. Känner hur stressen över att allt måste göras kommer krypande och jag får världens arg attack igen! Kommer på att det kanske är dags att äta något och då blir det lite bättre.
  • 19.00 - Mamma dyker upp och försöker även hon i ca 1 timma men förstår inget heller. Slutar med att hon blir lika förbannad som jag har varit och går hem o sätter sig för att försöka få reda på mer.
  • 20.00 - Jag försöker igen men förstår fortfarande inget eftersom inget vill fungera. Så ger upp för dagen.
Nu ligger jag här trött som fan och mår skit illa.
Hoppas på en bättre dag imorgon!
Ciaaao!

♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback