-

Suck på bihålorna!

Tisdag idag med naturkunskap i 3½ timma. Vaknade upp och kände att jag kan inte sitta på lektion när jag mår såhär. Mina jävla bihålor som jämt kronglar när jag blir förkyld. Känner mig som en ballong i ansiktet. Ont överallt, kinder, vid ögonen, vid pannan och vid käkarna. Känns mindre kul. Känner mig skit slö och hängig men dock ingen feber. Men tar hellre feber än mina jävla bihålor. Känns dock lite värre än vad de brukar men förhoppningvis släpper det till imorgon.

Något annat jag kan klaga på. Jo tummen läker och det gör att det stramar åt som fasen vilket gör att det svider som fan.

Något positivt med denna dag, ja det finns något! Fick MVG på en webbdesign uppgift! Känns skönt!

Nu ska jag sova. Kan fan inte va vaken med denna smärta! =(
kinder, kring ögonen, i pannan eller i tänderna i överkäken.

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: chris

krya på dig! :) åh grattis till MVG!

2010-08-31 @ 17:39:10
URL: http://chriisss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va duktig du är märten!=) Grattis & krya på dig!

2010-08-31 @ 20:43:51
URL: http://sabbu.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback