-

Ny vecka

Nu är det ny vecka igen och kände att de kanske var dags för en uppdatering. Har inte alls sovit bra inatt. Haft en katt som hållt på. Sen vakna jag vid tio täpt i näsan och slö. De va ju inte så kul. Skulle gått på stan med jossie idag men kände att ja skippa det och kör de imorgon eller något istället.

Helgen har varit bra. Bjöd på en riktigt lyckad utgång i fredags. Hade dock inget vandrarhem efter krogen utan va jag och Fija som gick hem till mig o sov. Hon drog runt nio så när jag vaknade för andra gången var jag helt själv. Kändes lite konstigt.

Lördagen bjöd på slapptid fram till sju något sånt, Sedan begav jag mig till Johannelund för att umgås med Jossie. Vi köpte chips och cola och tittade på tv. Läste även ut dassboken dock satt jag inte på toan under den tiden ;) Åkte hem med näst sista bussen för att slippa alla fyllon.

Söndagen kom och dags för alla hjärtans dag. Tidigare år har denna dagen inte varit något bra. Men i år var den det:) Umgicks med Alex och fick gelehjärtan. Även mamma kom förbi så fick lite saker av henne med.

Nu har jag lust att somna om igen. Får se om jag lyckas.

♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback