-

Semla?

Så var det slutet på denna fettisdag/semladag. Blev dock inga semlor för mig är inte så förtjust i dom, så tog lite gelehjärtan istället. Dom slinker ner bättre.
Blivit en seriedag idag. Inget jag klagar över! Massa oc avsnitt nerladdat så är så nöjd så ändå.

Annars hatar jag att må dåligt. Är iofs inte så farligt, har jag haft feber försvinner den nog nu för jag håller på att dö av värme. Annars mycket tankar som snurrar i huvudet.

Negativt inlägg, men ibland får man ju vara sånn med.
kort inlägg. Får se vad morgondagen bjur på!

And I didn't mean for this to go as far as it did  
And I didn't mean to get so close and share what we did  
And I didn't mean to fall in love but i did

♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback