-

Nyårsafton!

Nu uppdaterar jag om nyårsafton. Sov bort större delen av dagen igår så därför blire idag istället.

Nyårsafton började bra trodde jag men tillslut blev det att stressa för att hinna med tåget till steffi. Gud vad seg jag borde varit när jag fixade mig :D haha. Kom iaf till steffi vid tio i sex kanske och började med en väldigt god taco buffé. Blev massa musik prat och dans. Vi hade en väldigt trevlig förfest och tog tåget vid tjugo över tio där alla splittrades.

Jag, jossie och Fija åkte vidare till Johannelund till Benjamin, där Benjamin och Alex hade ställt till med nyårsfest. De var en lyckad nyår med ofcourse raket tittande på tolvslaget. Stannde säkert till fyra halv fem och sedan gick vi hem till jossies bror och sov där. Som sagt lyckad nyår även fast sanningen nådde fram till mig. Visste att de va to good to be true.

Här kommer lite bilder iaf :)








♥ Era kommentarer ♥
Postat av: zooeee

snygg du va i håret döh ;) haha

2010-01-07 @ 10:31:52
URL: http://zzoe.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback