-

Onsdag

Nu var det nästan en vecka sedan jag skrev. Aja baja på mig. Men har inte hänt för mycket kanske är därför. Måndagen bjöd på att jag åkte till alex och såg på the notebook, usch sorlig i slutet :D Sen låg vi och myste tills han mötte jim och åkte ner mot staden.

Tisdagen började med att jag gick dit natta jobbar så hon fick träna uppsättningar på mig. Hon har ju ett prov nästa vecka så bäst och öva. Kanske skulle ses imorgon med? Sen mötte jag jossie och gick på stan. Behövde leggins, mina hade ju gått sönder på låret. Sen mötte vi Hanay o alex och åt finmiddag på burgerking ;)

Sen idag har jag städat lägenheten fin. Me like. Så nu ligger jag här med härlig musik och tända ljus. Funderar på att sätta på en film nu och krypa under täcket eftersom det är så kallt


♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback