-

1 år sedan!

Idag är det ett år sen jag tog studenten. Jag har hört hela veckan folk som går och skriker "var är mössorna" och idag va det ett studentled utanför med trummor oså. Kan bara säga att gud va jag längtar tillbaka till ett år sen. Bland den bästa dagen i mitt liv. Vädret upprepar sig själv detta år och kunde fått varit bättre men fanns inget som kunde ta bort mitt glada humör. Inget regn som kunde förstöra, inte att vi fick stressa till fotograferingen eller att Sandra glömde sin krogbiljett hemma så vi fick köra lite fest ensamma på bussen. Inget.

En underbar dag helt enkelt som jag önskar att jag kunde få uppleva igen.
Men får passa på att säga Grattis till alla som tar studenten idag. Hoppas ni får en lika grym dag som jag hade!

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: sandra

åååh vill tillbaka!!!!

2010-06-11 @ 17:03:00
URL: http://sandraar.blogg.se/
Postat av: sandra

haha ja vet inte, går väl in nån gång ibland :D

2010-06-12 @ 12:00:23
URL: http://sandraar.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback