-

Du lever bara en gång o den gången är nu!

Så var det söndag även fast jag tycker de känns som måndag. Helgen har varit bra!

började med att fira Macke i fredags. Han fick trisslotter av oss och vann faktiskt 50 spänn! Var där ganska länge och sedan vidare ut till krogen. Vet inte riktigt hur jag fick i mig allt jag drack men tydligen gick de. Och blev en lång natt för mig. Pratade i telefon större delen av natten med två personer.

Så lördagen började utan att fredagen slutat. Vid kvart över sex på morgonen satt jag på en buss mot skägget där jag sov hos alex. De kändes så tomt hemma, brukar ju alltid ha fullt hus på helgerna så kände mig lite ensam. Tur att någon kunde gå med på att umgås eller rättare sagt sova med mig =P.
Va där till fyra ungefär sen mötte jag upp Fija. Va med henne till sju/åtta sen låg jag död i sängen o slumra tills jag somna.

Idag äre då söndag, som bjöd på att jag möblerade om och passade på att storstäda. Så nu är det glansigt. Eller iaf i sovrummet. Det tog ju sin lilla tid så är helt slut nu.

Här kommer iaf lite bilder från helgen

♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback