-

Luffare?

ära läsare, kan berätta att dagen har varit lång.. Väldigt lång. Känts som 2 dagar har blivit hopslagna utan sömn. Började med att gå upp vid halv nio och göra sig redo för att åka till Maxi och handla. Men när jag väl gått utanför porten kom jag på att jag fanimej har glömt nyckeln inne. Alltså låst ut mig själv. Smart Martina, har du mycket att tänka på? Men hade tur så vid två kom Jossie in till stan så jag kunde få extra nyckeln.

Va lite med Jossie med efter hon hade haft körlektion. Shit vi är lika slöa som två grisar i en gyttjepöl.

Imorgon är det fredag. Bjuds på mat på Hanays skola först. Lyx! Sen får jag helt enkelt se vad som händer och sker.

Lördag bjuder på inflyttningfest/födelsedagsfest. Så det blir nog en bra helg.


♥ Era kommentarer ♥
Postat av: felicia:)

http://felicehomuth.blogg.se/2010/march/dagens-diskussion-nitar.html



Nu behöver jag er hjälp!

2010-03-05 @ 18:03:12
URL: http://felicehomuth.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback