-

Sjuker

Så var tisdagen förbi och jag önskar att jag kunde säga att jag mår bra. Men de gör jag inte.
Är genomförkyld med lite feber o ont i bihålorna, även haft magkatarr hela dagen. Men endå har jag gjort lite. Va barnvakt en snabbis i måndags. Sen kom jossie förbi en sväng och sen på kvällen kom mamma förbi. Pratade jätte mycket och de kändes jätte bra.

Idag blev de möte på carendo, sen hem och typ sovit hela dagen.
Imorgon blir det att vara barnvakt, hoppas jag mår lite bättre så jag orkar leka med Meja. Sen måste jag en snabbis till stan och köpa present till min kära moder som fyller imorgon. Sen blir det att fira henne.

Något kul som hänt. Hm en väldigt rolig helg iaf.

Fredagen bjöd på att möta jossie vid sju och köpa present åt Meja. Sen ringde Fija och frågade om vi ville komma till hennes syrra och smaka lite vin oså. Så dit gick vi runt tio. Sen fick vi för oss att gå ut så drog till 55an och va där till två. Sen drog vi vidare till platå. Och självklart hade ja nattligt sällskap av 3 st.

Lördagen bjöd på att dra till Sofia vid sex eftersom hon fyllde 20 år. Så firade henne. Vid elva fick jag o jossie skjuts av Timmy o michelle tillbaka hit så mötte vi vid ca halv tolv upp resten på krogen. När krogen väl stängde eller något drog jag med Bine, Malin, Sofia och Macke hem till Robin. Där vi lyssna på musik, åt popcorn och drack tabasko :P Kom hem runt sex.

♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback