-

The party don't start til I walk in

Så var den efterlängtade och härliga fredagen här. Kom hem från stan för ca 30 min sedan efter att ha lidit med folk som har beslutsångest ;). Men dom klarade att hitta något att ha på sig iaf.

Nu ska jag strax in i duschen och börja göra mig iordning tänkte jag, så jag har lite tid på mig. Malin och Fija dyker upp runt halv åtta sa dom. Sen går vi till Macke runt åtta. Känner att de kommer bli en riktigt lyckad utekväll!

Nu blire att raka bort regnskogen på mina ben så dom blir lena som en baby stjärt!
Förövrigt kär i "Try sleeping with a broken heart" med Alicia Keys!

Even if you were a million miles away
I could still feel you in my bed
Near me, touch me, feel me
And even in the bottom of the sea
I can still hear inside my head
Telling me, touch me, feel me
And all the time you were telling me lies

So tonight I’m gonna find a way to make it without you
Tonight I’m gonna find a way to make it without you
I’m gonna hold onto the times that we had
Tonight I’m gonna find a way to make it without you


♥ Era kommentarer ♥
Postat av: isabella

Hejsan!



jättefin blogg! (:



Kram/ isabella (http://isabellatorle.blogg.se/)

2010-03-12 @ 16:43:13
URL: http://isabellatorle.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback