-

20 års fest

I lördags körde vi fest för att fira mig. Fyller dock inte förän på onsdag men blev bästa dagen att fira mig.
Det började med att alla tjejerna kom till mig. Jag fick presenter av några. (Även om dem inte behövde!) Sedan runt halv åtta gick vi till resturangen Josse hade bokat platser på och jag blev även bjuden där på middagen som bestod för mig av grillspett med klyftpotatis och tzatsiki och vitt vin. Sedan hade de beställt in en glass efterrätt till mig med. Gud jag har nog världens gulligaste kompisar!

Sedan drog vi vidare till krogen och var kvar till stängning. Körde efterfest hos mig sedan och kom inte i säng förän runt halv åtta :) Då va de kanske inte så chockande att jag vaknade vid tre :P Men som sagt det visar väl att jag körde all in och att födelsedagen var as bra! Tack allesammans!
Bilder kommer när folket laddat upp dem!

♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback